Zamówienie Publiczne na Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w DPS Biskupice (od Sierpnia 2010r. do 30 Listopada 2010r.)
Zamówienie Publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w DPS BiskupiceNr sprawy: DPS - ZP 3200 / 9 / 2010
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA DOSTAWY
brukietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w dps biskupice
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72 98-210 Sieradz 2
Tel. / Fax.: (43) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E - MAIL: dps@invar.net.pl,
GODZ. PRACY: PN - PT 7:00 - 15:00
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010r., Nr 113, poz. 759 wraz z późniejszymi zmianami)
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ):
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami (w wersji papierowej) można odebrać w siedzibie Zamawiającego Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72, 98-210 Sieradz 2
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (w wersji elektronicznej) umieszczona jest na stronach www Zamawiającego:
http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl - w dziale zamówienia publiczne
od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert- zgodnie z Art. 42 ust. 1 Ustawy z dnia z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010r., Nr 113, poz. 759 wraz z późniejszymi zmianami)
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:
Dostawy BRYKIETU z TROCIN DRZEWNY w ilości 40 ton
CPV 09111400-4 (Paliwa drzewne)
WRAZ Z ROZŁADUNKIEM W DPS BISKUPICE
(w skład rozładunku wchodzą rozładowanie brykietu ze środka transportu i dostarczenie go do magazynu opału wraz z ułożeniem go w magazynie):
1. wartość opałowa 18 MJ/kg
2. wilgotność do 10 %
3. zawartość popiołu do 1%
4. zawartość siarki <0,05%
5. Granulacja brykietu - średnica do 8 cm
6. Opakowania zbiorcze po 25-35 kg
7. termin płatności - 30 dni od daty dostawy koksu i wystawienia faktury,
8. Transport - Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice,
9. wielkość i terminy poszczególnych dostawach - określa Zamawiający.
5. Składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
7. termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia: OD SIERPNIA 2010r. DO 30 LISTOPADA 2010r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: opis warunków i sposobu oceniania:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp | Nazwa kryterium | Waga [%] |
1 | CENA | 100 |
11. miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72 98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie gm. Sieradz
do dnia 30.08.2010r. do godz. 10:00
12. Termin związania ofertą:
wynosi 30 dni
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
16. Zamawiający nie przewiduje wyborów najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
17. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010r., Nr 113, poz. 759 wraz z późniejszymi zmianami)
18. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Sławomir Janiak, Tel./Fax. 43 827 46 95
19. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówieniu przekazano Urzędowi Zamówień Publicznych na stronie portalu internetowym w dniu: 20.08.2010 r.
Z upoważnienia Dyrektora
(-) MAGDALENA ZAWIASA
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 20‑08‑2010 09:14:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|