DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH

DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH

Biskupice, 2013-06-03

Numer sprawy: G.3200/5/2013

ZAWIADOMIENIE

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:

w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej równowartość 14 000 euro, rozstrzygniętym w dniu 03 czerwca 2013r. - w sprawie:

DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH

CPV 336 00000-6 (Produkty farmaceutyczne)


CPV 331 00000 - 1 (Urządzenia medyczne)


ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3/1 oraz ZAŁACZNIKIEM NR 3/2 DO zapytania cenowego

W okresie od CZERWCA 2013r. do 31 GRUDNIA 2013r.

termin płatności - 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami.

dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

BURCHACIŃSCY, SPÓŁKA JAWNA, 98-300 Wieluń, ul. Św. Barbary 4

NIP: 832 - 128 - 27 - 04; REGON: 730 292 865

UZASADNIENIE WYBORU OFERTY

Oferta złożona przez wybranego oferenta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zapytaniu cenowym dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartość 14 000 euro wraz z załącznikami do ww. dokumentów oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia.

Wykonawca zaproponował w swojej ofercie za realizację całego zakresu zamówienia publicznego, zgodnie z Załącznikiem Nr 3/1 oraz 3/2 do SIWZ:

CENĘ:

WARTOŚĆ BRUTTO OFERTY (WRAZ Z PODATKIEM VAT W NALEŻNEJ WYSOKOŚCI):

23 777,10 zł

Proponowany termin podpisania umowy: 10 czerwca 2013r.

Osoba do kontaktu w sprawie podpisania umowy: Sławomir Janiak, Tel. 43 827 46 95 lub 693 333 150.

DYREKTOR

Maria Antczak

______________________________________

/podpis przedstawiciela zamawiającego/

Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak , w dniu:  11‑06‑2013 13:59:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  11‑06‑2013 13:59:00
Data ostatniej aktualizacji:
11‑06‑2013 14:02:13
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie