PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2019 ROK


Nr Sprawy: G.2730.1.2019

Załącznik nr 8

do Regulaminu Zamówień Publicznych

 

Biskupice, dnia 21 Stycznia 2019 r.

 

PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH NA ROK 2019

 

Lp.

Przedmiot zamówienia
(ze wskazaniem czy jest to dostawa, usługa, czy robota budowlana)

Dział merytoryczny

Wartość szacunkowa w euro / zł (netto)

Kod CPV

Planowany tryb udzielenia zamówienia[1]

Planowany termin wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia

1

2

3

4

5

6

7

1

Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
(od Stycznia 2019r. do 31 Grudnia 2019r.)

T-O

16 407, 27 € /

70 743,24 zł

39.22.00.00-0

39.50.00.00-7

33.70.00.00-7

18.40.00.00-3

19.50.00.00-1

39.80.00.00-0

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Styczeń 2019r.

(procedura wszczęta)

2

Dostawy pelletu  drzewnego wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 40 ton

(od Stycznia 2019r. do 31 Marca 2019r.)

G i O

6 030,10 € /

26 000,00zł

09.11.14.00-4

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Styczeń 2019r.

(procedura zakończona)

 

3

Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 6 000dm3
(od Lutego 2019r. do 31 Maja 2019r.)

G i O

3 015 18 € /

13 000,54 zł

09.13.51.00-5

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Luty 2019r.

 

4

Dostawy pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 40 ton

(od Kwietnia 2019r. do 30 Czerwca 2019r.)

G i O

6 064,84 € /

26 149,76 zł

09.11.14.00-4

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Marzec 2019r.

 

5

Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 6 000dm3
(od Czerwca 2019r. do 30 Września 2019r.)

G i O

3 038,33 € / 

  13 100, 38  zł

09.13.51.00-5

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Maj 2019r.

6

Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
(od 01 Lipca 2019r. do 31 Grudnia 2019r.)

G i O

38 451,51 € /

165 791,37 zł

15.50.00.00-3

15.60.00.00-4

15.81.10.00-6

03.11.00.00-5

15.20.00.00-0

15.80.00.00-6

15.10.00.00-9

15.30.00.00-1

15.40.00.00-2

Art. 69-73 PZP - Zapytanie o cenę 2)

Czerwiec 2019r.

7

Dostawy pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 40 ton

(od Lipca 2019 r. do 30 Września 2019 r.)

G i O

6 099,77 € /

26 300,38 zł

09.11.14.00-4

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Czerwiec 2019r.

 

8

Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 8 000dm3
(od Października 2019r. do 31 Grudnia 2019r.)

G i O

4 074,46 € /   

17 567,84 zł

09.13.51.00-5

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Wrzesień 2019r.

9

Dostawy pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 50 ton

(od Października 2019 r. do 31 Grudnia 2019 r.)

G i O

7 668,63 € /

33 064,84zł

09.11.14.00-4

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Wrzesień 2019r.

 

10

Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
(od 01 Stycznia 2020r. do 31 Grudnia 2020r.)

T-O

10 522,17 € /

45 368,45 zł

33.60.00.00-6

33.10.00.00-1

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Grudzień 2019r.

11

Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
(od 01 Stycznia 2020r. do 30 Czerwca 2020r.)

G i O

39 028,28 € /

168 278,24 zł

15.50.00.00-3

15.60.00.00-4

15.81.10.00-6

03.11.00.00-5

15.20.00.00-0

15.80.00.00-6

15.10.00.00-9

15.30.00.00-1

15.40.00.00-2

Art. 69-73 PZP - Zapytanie o cenę 2)

Grudzień 2019r.

 

(-) ANNA MARCINIAK

KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO I OBSŁUGI

...............................................................................

(podpis Kierownika Komórki Zamówień Publicznych)

Zatwierdzam plan zamówień publicznych na rok 2019

Biskupice, dnia 21 Stycznia 2019r.

 

                       (-) MAGDALENA ZAWIASA                                                    (-)SŁAWOMIR JANIAK

                            GŁÓWNY KSIĘGOWY                                                               DYREKTOR

..................................................................................          ..................................................................................

                      (podpis Głównego Księgowego)                                (podpis Kierownika Zamawiającego)

 

 

 

[1])      W przypadku trybów innych, niż przetarg nieograniczony i przetarg ograniczony należy szczegółowo uzasadnić wystąpienie przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu (art. 55 ust. 1, 60b ust. 1, art. 62 ust.1, art. 67 ust.1, art. 70, art. 74 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych)

2)      Powody zastosowania trybu zapytanie o cenę w poz.6 i 10 "Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach"

          1.           Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, którą zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zamówienia w ustalonym okresie;

          2            Produkty podlegające zamówieniu publicznemu są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości - art. 70 ww. ustawy;

          3            Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych może być dostarczona do takiej liczby dostawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania - niemniej niż do pięciu;

          4            Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę dostawy artykułów spożywczych.

1)      W przypadku trybów innych, niż przetarg nieograniczony i przetarg ograniczony należy szczegółowo uzasadnić wystąpienie przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu (art. 55 ust. 1, 60b ust. 1, art. 62 ust.1, art. 67 ust.1, art. 70, art. 74 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych)

2)      Powody zastosowania trybu zapytanie o cenę w poz.6 i 10 "Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach"

          1.           Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, którą zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zamówienia w ustalonym okresie;

          2            Produkty podlegające zamówieniu publicznemu są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości - art. 70 ww. ustawy;

          3            Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych może być dostarczona do takiej liczby dostawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania - niemniej niż do pięciu;

          4            Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę dostawy artykułów spożywczych.

Plik pdf PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH NA ROK 2019
22‑01‑2019 08:02:24
Dokument w formacie .pdf (Acrobat Reader)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,6MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Anna Marciniak , w dniu:  10‑01‑2019 12:10:33
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  10‑01‑2019 12:10:33
Data ostatniej aktualizacji:
22‑01‑2019 08:12:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie