ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - DOSTAWY SPRZĘTU DO WALKI Z EPIDEMIĄ COVID-19, STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ IZOLACYJNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH W RAMACH PROJEKTU PN. „ŁÓDZKIE POMAGA”
Projekt pn. „Łódzkie pomaga” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020
Biskupice, 12 listopada 2020r.
Numer sprawy: ZP.2711.8.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, że:
w zapytaniu cenowym dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 ust 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (T.J. z 27.09.2019r, Dz. U. z 2019r. poz. 1843) rozstrzygniętym w dniu 10 LISTOPADA 2020 R. – w sprawie:
DOSTAWY SPRZĘTU DO WALKI Z EPIDEMIĄ COVID-19, STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ IZOLACYJNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH W RAMACH PROJEKTU PN. „ŁÓDZKIE POMAGA”
nr sprawy ZP.2711.8.2020,
33192150-8 Łóżka terapeutyczne
33192000-2 Meble medyczne
33192100-3 Łóżka do użytku medycznego
33100000-1 Urządzenia medyczne
33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
33191000-5 Urządzenia sterylizujące, dezynfekujące i higieniczne
39512000-4 Bielizna pościelowa
39512100-5 Prześcieradła
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu grantowego dla Domów Pomocy Społecznej w walce z epidemią COVID-19 pn. „Łódzkie pomaga” Nr POWR.02.08.00-00-0102/20 finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 2 –Formularz cenowy do SIWZ)
1. DOKONAŁ WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT ZŁOŻONYCH PRZEZ:
- CZĘŚĆ NR 1 – ŁÓŻKA I ARTYKUŁY MEDYCZNE
HURTOWNIA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO MEDYK ERKA S.C.
UL. PARTYZANTÓW 16A; 98-200 SIERADZ
NIP 827 226 72 30
„ROLTOM” S.C. S. TOMASZEWSKI J. TOMASZEWSKI
Wartość brutto oferty: 54 520,57 zł.
Wartość punktowa w kryterium CENA: 100pkt.
- CZĘŚĆ NR 2 – ARTYKUŁY NIEMEDYCZNE
”BLIXEN” DOTOTA MICHALAK
UL. ŁAGIEWNICKA 101A/7; 91-855 ŁÓDŹ
NIP 726 106 68 75
Wartość brutto oferty: 13 937,93 zł.
Wartość punktowa w kryterium CENA: 100pkt.
UZASADNIENIE
Oferty złożone przez wybranych Wykonawców spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami do ww. dokumentów oraz kwoty zaproponowane przez oferentów mieszczą się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferty uzyskały najbardziej korzystne wyniki punktowe w kryteriach ocen złożonych ofert.
Oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne złożyło 2 Wykonawców i uzyskali wartość punktową:
CZĘŚĆ NR | Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | |
„CENA” (maksymalna ilość pkt. 100,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) | ||||
1 | 1 | „BLIXEN” DOROTA MICHALAK | UL. ŁAGIEWNICKA 101A/7; 91-855 ŁÓDŹ, | 79,65 | 79,65 |
2 | HURTOWNIA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO MEDYK ERKA S.C. | UL. PARTYZANTÓW 16A; 98-200 SIERADZ | 100,00 | 100,00 | |
2 | 1 | „BLIXEN” DOROTA MICHALAK | UL. ŁAGIEWNICKA 101A/7; 91-855 ŁÓDŹ, | 100,00 | 100,00 |
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty i proponujemy termin podpisania umowy: na 20 listopada 2020r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Anną Marciniak (Tel. 43 827 46 95).
(-)SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
______________________________________________
/podpis przedstawiciela Zamawiającego/
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 12‑11‑2020 10:23:10
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|