ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH PRZEZNACZONYCH NA PACZKI DLA DZIECI PRACOWNIKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
Biskupice, dnia 26.11.2020r.
Numer sprawy: ZP.2711.9.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:
w zapytaniu cenowym dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 ust 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (T.J. z 27.09.2019r, Dz. U. z 2019r. poz. 1843) rozstrzygniętym w dniu 26 października 2020r. – w sprawie:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH PRZEZNACZONYCH NA PACZKI DLA DZIECI PRACOWNIKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
dostawa artykułów spożywczych posortowanych w 25 paczek (skład w zapytaniu cenowym) zapakowane w torby świąteczne i dostarczone do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w zapytaniu cenowym dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 3000 Euro
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
PPHU KLAUDIA
MARIUSZ SIMIOT
UL. ZAKŁADNIKÓW 21B
98-200 SIERADZ
NIP 827 000 22 66; REGON 730157742
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:
Oferta złożona przez wybranego wykonawcę spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w zapytaniu cenowym dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30000 euro oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia.
Wykonawca zaproponował w swojej ofercie za realizację całego zakresu zamówienia publicznego , zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego:
CENĘ: 2 497,22 ZŁ.
CENA BRUTTO (dwa tysiące czterysta dziewięćdziesiąt siedem złotych 22/100)
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożyli i uzyskali wartość punktową:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | |
„CENA” (maksymalna ilość pkt. 100,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) | |||
1 | PPHU KLAUDIA MARIUSZ SIMIOT | 98-200 SIERADZ; UL.ZAKŁADNIKÓW 21B | 100,00 | 100,00 |
2 | PH WITAMINA 2 ANNA CIOŁEK | 98-200 SIERADZ; UL.BOHATERÓW WRZEŚNIA 6B | 89,10 | 89,10 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.
Przewidywany termin podpisania umowy 02.12.2020r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Anną Marciniak Tel. 43 827 46 95
(-) Sławomir Janiak
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 26‑11‑2020 11:53:50
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|