Zawiadomienie o wyborze oferty -Rozeznanie ofertowe -DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH


Biskupice, dnia 29 czerwca 2022 r.

 

Numer sprawy: ZP.2711.01.2022

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, że:

w rozeznaniu ofertowym, nie podlegającemu Ustawie Prawo Zamówień Publicznych w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz.U. z 2019, poz. 2019) oraz działając na podstawie Regulaminu Zamówień Publicznych , których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (netto), rozstrzygniętym w dniu 23 czerwca 2022 r. – w sprawie:

 

DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH OD DNIA PODPISANIA UMOWY  PRZEZ OKRES 7 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do Rozeznania ofertowego.

dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

PHU MOZZI SERVICE MARCIN GRZEGOROWSKI

Ul. POŁUDNIOWA 43/1 , 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI

NIP 622 284 06 08;

Cena brutto: 63 175,46 zł;

Sumaryczna ilość punktów: 5,000 PKT 

UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:

Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę - PHU MOZZI SERVICE MARCIN GRZEGOROWSKI spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone
w rozeznaniu ofertowym  nr ZP.2711.01.2022 oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryterium oceny złożonych ofert zgodnie z  Załącznikiem nr 3 do Rozeznania ofertowego.

Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożyło 2 oferentów i uzyskali oni następującą wartość punktową:

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

CENA

(maksymalna ilość pkt. 3,50)

ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW

(maksymalna ilość pkt. 1,50)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 5,00)

1.

PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI

Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski

3,500

1,500

5,000

2.

BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA

UL. Ks. Józefa Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski

3,290

1,500

4,790

Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.

Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.

TERMIN PODPISANIA UMOWY:

Przewidywany termin podpisania umowy: 06.07.2022 r.

W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Anną Marciniak  Tel. 43 827 46 95

 (-) SŁAWOMIR JANIAK

DYREKTOR

Plik pdf Zawiadomienie o wyborze oferty
29‑06‑2022 13:51:39
Dokument w formacie .PDF (Acrobat Reader)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
620KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Szymala , w dniu:  29‑06‑2022 13:48:38
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  29‑06‑2022 13:48:38
Data ostatniej aktualizacji:
29‑06‑2022 13:54:50
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie