Zapytanie Ofertowe - DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH


Znak sprawy: ZP.2711.3.2022

 

Biskupice, dnia 10 listopad 2022 roku

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72

                        98-200 Sieradz, woj. Łódzkie

                        STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl

                        E-MAIL:               dps@invar.net.pl

                        GODZINY PRACY: PN – PT godz. 7:00 – 15:00

                        TEL.:              (43) 827 46 95

                        FAX:               (43) 827 46 95

 

zaprasza do złożenia ofert na:

Dostawy Produktów Leczniczych, Materiałów Opatrunkowych i Środków Pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Przedmiotem zamówienia są:

Dostawy od 02 Stycznia 2023r. do 31 Grudnia 2023r.

 

PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH

 

Zgodnie Załącznikiem nr 3 – Tabele Nr 3.1 i nr 3.2 do niniejszego zapytania ofertowego

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia: od 02 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.
  2. Kryteria wyboru oferty:

 

  1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium:

Cena – 100%

 

Cena najniższej

--------------------------------  x 100

Cena ocenianej

 

Maksymalna ilość punktów - 100

2. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

3. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zaproszeniu.

5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnymi pismem.

6. Postanowienia umowy zawarto w:

  • projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 2

3. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:

1) W siedzibie Zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-200 Sieradz

w ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

LUB

Na adres email: zamówienia.dpsbiskupice@gmail.com

do dnia: 17.11.2022r., godz. 10:00

 

4. Miejsce, sposób i termin otwarcia oferty:

 

1)     W siedzibie Zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-200 Sieradz

W pokoju nr 17 ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

dnia: 17.11.2022r., godz. 10:15

5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Ewa Olejnik tel. 693 333 303

email: zamówienia.dpsbiskupice@gmail.com

 

6. Sposób przygotowania oferty:

 

1) Ofertę należy oznakować następująco

Dostawy Produktów Leczniczych, Materiałów Opatrunkowych i Środków Pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym;

3) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;

4) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;

5) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa ;

6) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne;

7) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert;

8) Dokumenty wymagane:

  1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1
  2. specyfikacja ilościowo -asortymentowa - Załącznik nr 3 – Tabela nr 3.1 i nr 3.2

9) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami – załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane;

10) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę;

11) W przypadku złożenia oferty w siedzibie Zamawiającego wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty, oferta powinna umożliwiać jej wpięcie do segregatora

7. Warunki udziału w postepowaniu i opis ich spełnienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,

- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizacje zamówienia,

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia,

8. Zamawiający zastrzega, iż postepowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny

 

(-) Sławomir Janiak

DYREKTOR

                                                                               Podpis Zamawiającego lub osoby upoważnionej

Plik pdf Zapytanie Ofertowe
10‑11‑2022 14:15:38
Dokument w formacie .pdf (Acrobat Reader)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
4,3MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Formularz Ofertowy
10‑11‑2022 14:11:04
Dokument w formacie .docx (Word)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
165KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Projekt Umowy
10‑11‑2022 14:13:56
Dokument w formacie .docx (Word)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
171KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik xlsx Załącznik Nr 3 - Specyfikacja
10‑11‑2022 14:16:31
Dokument w formacie .xslx (Excel)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
Rozmiar:
40KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Anna Marciniak , w dniu:  10‑11‑2022 13:41:06
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  10‑11‑2022 13:41:06
Data ostatniej aktualizacji:
10‑11‑2022 14:18:28
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie