Zapytanie Ofertowe - DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
Znak sprawy: ZP.2711.3.2022
Biskupice, dnia 10 listopad 2022 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72
98-200 Sieradz, woj. Łódzkie
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E-MAIL: dps@invar.net.pl
GODZINY PRACY: PN – PT godz. 7:00 – 15:00
TEL.: (43) 827 46 95
FAX: (43) 827 46 95
zaprasza do złożenia ofert na:
Dostawy Produktów Leczniczych, Materiałów Opatrunkowych i Środków Pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Przedmiotem zamówienia są:
Dostawy od 02 Stycznia 2023r. do 31 Grudnia 2023r.
PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
Zgodnie Załącznikiem nr 3 – Tabele Nr 3.1 i nr 3.2 do niniejszego zapytania ofertowego
- Wymagany termin realizacji zamówienia: od 02 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.
- Kryteria wyboru oferty:
- Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium:
Cena – 100%
Cena najniższej
-------------------------------- x 100
Cena ocenianej
Maksymalna ilość punktów - 100
2. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
3. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zaproszeniu.
5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnymi pismem.
6. Postanowienia umowy zawarto w:
- projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 2
3. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
1) W siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
w ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
LUB
Na adres email: zamówienia.dpsbiskupice@gmail.com
do dnia: 17.11.2022r., godz. 10:00
4. Miejsce, sposób i termin otwarcia oferty:
1) W siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
W pokoju nr 17 ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
dnia: 17.11.2022r., godz. 10:15
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Ewa Olejnik tel. 693 333 303
email: zamówienia.dpsbiskupice@gmail.com
6. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy oznakować następująco
Dostawy Produktów Leczniczych, Materiałów Opatrunkowych i Środków Pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym;
3) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
4) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;
5) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa ;
6) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne;
7) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert;
8) Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1
- specyfikacja ilościowo -asortymentowa - Załącznik nr 3 – Tabela nr 3.1 i nr 3.2
9) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami – załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane;
10) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę;
11) W przypadku złożenia oferty w siedzibie Zamawiającego wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty, oferta powinna umożliwiać jej wpięcie do segregatora
7. Warunki udziału w postepowaniu i opis ich spełnienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizacje zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia,
8. Zamawiający zastrzega, iż postepowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny
(-) Sławomir Janiak
DYREKTOR
Podpis Zamawiającego lub osoby upoważnionej
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 10‑11‑2022 13:41:06
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|