Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawy środków chemicznych - Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Zamówienie Publiczne na Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Stycznia 2015r. do 31 Grudnia 2015r.)

Biskupice, dnia 22 Stycznia 2015r.


Numer sprawy: G.2711.1.2015

ZAWIADOMIENIE

Informujemy, że w postępowaniu o zamówienie publiczne pn.: "DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH" od Stycznia 2015r. do 31 Grudnia 2015r. Zamawiający dokonał w dniu 22 Stycznia 2015r. rozstrzygnięcia postępowania:

dokonano wyboru wykonawcy:

ZAŁĄCZNIK NR 3:

OFERTĘ NR 1 - Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego MOZZI SERVICE, Marcin Grzegorzewski

Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski

NIP 622 223 17 72; REGON 251 467 545

Cena brutto: 34 437,50 zł

UZYSKANA SUMARYCZNA WARTOŚĆ PUNKTOWA: 4,76 PKT (Załącznik Nr 3)

ZAŁACZNIK NR 4:

OFERTĘ NR 1 - Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego MOZZI SERVICE, Marcin Grzegorzewski

Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski

NIP 622 223 17 72; REGON 251 467 545

Cena brutto: 3 385,11 zł

UZYSKANA SUMARYCZNA WARTOŚĆ PUNKTOWA: 5,00 PKT (Załącznik Nr 4)

ZAŁACZNIK NR 5:

OFERTĘ NR 4 - SAFE CONTROL, SP. Z O.O.

Ul. St. Mikołajczyka 21/38, 03-984 Warszawa

NIP 113-285-30-13; REGON: 145 979 336

Cena brutto: 12 298,35 zł

UZYSKANA SUMARYCZNA WARTOŚĆ PUNKTOWA: 4,81 PKT (Załącznik Nr 5)

UZASADNIENIE WYBORU OFERT

Oferty złożone przez wybranych Wykonawców P.H.U. MOZZI SERVICE, Marcin Grzegorzewski oraz SAFE CONTROL, SP. Z O.O. spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w ZAPROSZENIU DO SKŁADANIA OFERT. Oferty ww. uzyskały najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert zgodnie z Załącznikiem Nr 3, 4 i 5 do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT.

OFERTY W POSTĘPOWANIU ZŁOŻYLI I UZYSKALI WARTOŚCI PUNKTOWE:

Załącznik nr 3

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

CENA

(maksymalna ilość pkt. 3,50)

ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW

(maksymalna ilość pkt. 1,50)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 5,00)

1.

PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI

Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski

3,50

1,26

4,76

3.

DIVERSEY POLSKA, SP. Z O.O.

Ul. Fabryczna 5, 00-446 Warszawa

2,05

1,50

3,55

4.

SAFE CONTROL, SP. Z O.O.

Ul. St. Mikołajczyka 21/38, 03-984 Warszawa

2,67

1,50

4,17

Załącznik nr 4

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

CENA

(maksymalna ilość pkt. 3,50)

ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW

(maksymalna ilość pkt. 1,50)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 5,00)

1.

PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI

Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski

3,50

1,50

5,00

2.

MEDYK ERKA, S.C.

Ul. Partyzantów 16a, 98-200 Sieradz

2,28

1,50

3,78

3.

DIVERSEY POLSKA, SP. Z O.O.

Ul. Fabryczna 5, 00-446 Warszawa

1,14

1,50

2,64

4.

SAFE CONTROL, SP. Z O.O.

Ul. St. Mikołajczyka 21/38, 03-984 Warszawa

1,40

1,50

2,90

Załącznik nr 5

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

CENA

(maksymalna ilość pkt. 3,50)

ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW

(maksymalna ilość pkt. 1,50)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 5,00)

1.

PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI

Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski

3,50

1,14

4,64

3

DIVERSEY POLSKA, SP. Z O.O.

Ul. Fabryczna 5, 00-446 Warszawa

1,39

1,50

2,89

4

SAFE CONTROL, SP. Z O.O.

Ul. St. Mikołajczyka 21/38, 03-984 Warszawa

3,31

1,50

4,81


ZAMAWIAJĄCY DOKONAŁ POPRAWY OCZYWISTYCH OMYŁEK RACHUNKOWYCH

Dokonano poprawy oczywistych pomyłek rachunkowych w ofercie złożonych przez DIVERSEY POLSKA SP. Z O.O. polegających na nieprawidłowym przeliczeniu iloczynu cen jednostkowych produktów (brutto) i ich szacunkowej ilości zamówienia oraz sumy wartości brutto (szczegóły wprowadzonych popraw błędów w załączeniu do pisma (indywidualnie dla ofert w których dokonano poprawy) co wpłynęło na wartość brutto oferty DIVERSEY POLSKA, SP. Z O.O., nie miało jednak wpływu na ostateczny wynik postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty. W przypadku jeśli oferent DIVERSEY POLSKA SP. Z O.O. nie zgadza się z dokonanymi poprawami omyłek rachunkowych, prosimy o poinformowanie pisemnie Zamawiającego w terminie do 29 stycznia 2015r. z uzasadnieniem braku zgody na dokonanie popraw, w przypadku braku informacji pisemnej o braku zgody na poprawę zamawiający przyjmuje że oferent uznaje za zasadne dokonanie ww. popraw oczywistych pomyłek rachunkowych w swojej ofercie.

ODBIÓR ZŁOŻONYCH PRÓBEK PRODUKTÓW

Zamawiający ustala termin do odbioru złożonych wraz z ofertą próbek towarów, w terminie od dnia 26 stycznia 2015r. do dnia 30 stycznia 2015r. do godziny 14:00. Próbki towarów można odebrać jeśli oferent w złożonym Formularzu Ofertowym wyraził wolę odbioru ww. próbek.

TERMIN PODPISANIA UMOWY:

Proponowany termin podpisania umowy 30 stycznia 2015r., w sprawie umowy prosimy o kontakt z Panem Sławomirem Janiakiem, Tel. 43 827 46 95 wew.23 lub 693 333 150.

(-) Maria Antczak

DYREKTOR

Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak , w dniu:  22‑01‑2015 14:42:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  22‑01‑2015 14:42:00
Data ostatniej aktualizacji:
22‑01‑2015 14:44:24
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie