Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę sprzętu pralniczego przemysłowego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach


Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę sprzętu pralniczego przemysłowego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

03‑11‑2015 12:03:36

 

Biskupice, dnia 03 Listopada 2015r.

 

Numer sprawy: G.2711.8.2015

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania cenowego dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z póź. zm.), rozstrzygniętym w dniu 03 Listopada 2015r. – w sprawie:

„DOSTAWY SPORZĘTU PRALNICZEGO PRZEMYSŁOWEGO DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH”

 

O parametrach technicznych i warunkach realizacji zamówienia:

I. PRALNICO - WIRÓWKA STAŁOMOCOWANA - PODGRZEW PARA TECHNOLOGICZNA

  1. Ładowność wsadu: minimum 22 kg;
  2. Podgrzew PARĄ TECHNOLOGICZNĄ;
  3. Sterowanie mikroprocesorowe;
  4. Mocowanie – stało mocowana do podłoża;
  5. Obroty wirowania nie mniejsze niż 500 obr./min.;
  6. Wykonanie maszyny w całości STAL NIERDZEWNA (obudowa, bęben wewnętrzny, bęben zewnętrzny);
  7. Termin płatności – do 14 dni od daty dostawy i wystawienia faktury;
  8. Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice wraz z rozładunkiem;
  9. Gwarancja nie krótsza niż 24 miesiące od dnia dostawy urządzenia.

 

II. WIRÓWKA PRALNICZA TYPU WR - ELASTYCZNIE ZAWIESZONA (ZAŁADUNEK GÓRNY)

 

1.   Ładowność wsadu: 15 kg;

2.   Obroty wirowania: minimum 1400 obr./min.;

3.   Mocowanie - stało mocowana do podłoża;

4.   Termin płatności – do 14 dni od daty dostawy i wystawienia faktury;

5.   Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice wraz z rozładunkiem;

6.   Gwarancja nie krótsza niż 24 miesiące od dnia dostawy urządzenia.

 

III. SUSZARKA BĘBNOWA - PODGRZEW PARA TECHNOLOGICZNA

 

1.   Ładowność wsadu: minimum 35kg;

2.   Bęben ze stali nierdzewnej;

3.   Podgrzew PARĄ TECHNOLOGICZNĄ (wymagane przy montażu kompletne oprzyrządowanie potrzebne do montażu urządzenia (odwadniacze, zawory, przewody elastyczne,...);

4. Rewersyjne obroty;

5. Sterowanie mikroprocesorowe (temperatura, czas, rewers);

6.   Termin płatności – do 14 dni od daty dostawy i wystawienia faktury;

7.   Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice wraz z rozładunkiem;

8.   Gwarancja nie krótsza niż 24 miesiące od dnia dostawy urządzenia.

 

Urządzenia dostarczone muszą być kompletne (niewymagające dodatkowych części, oprzyrządowania lub wyposażenia) umożliwiające natychmiastowe i bezproblemowe podłączenie urządzeń do posiadanych instalacji pary technologicznej, wody użytkowej oraz energii elektrycznej, za pomocą ogólnie dostępnych materiałów instalacyjnych oraz umożliwiające po podłączeniu natychmiastowe uruchomienie i rozpoczęcie eksploatacji urządzenia.

 

Podłączenie do wszystkich instalacji, uruchomienie oraz wstępne szkolenie pracowników pralni w DPS Biskupice musi zostać przeprowadzone przez pracowników Dostawcy urządzeń, wszystkie materiały i oprzyrządowanie potrzebne do zamocowania, podłączenia do instalacji pary technologicznej, wody użytkowej ciepłej i zimnej, kanalizacyjnej, instalacji energetycznej oraz uruchomienia urządzenia dostarcza Dostawca urządzeń.

 

Przekazanie urządzeń musi odbyć sie protokolarnie po wykonaniu ww. prac oraz przekazaniu dokumentacji urządzenia i przeprowadzeniu szkolenia pracowników pralni w DPS Biskupice.

 

 

dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

 

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI URZĄDZEŃ PRALNICZYCH "PRALMA", SP. Z O.O.

Ul. Górnicza 49a, 25-651 Kielce

NIP 657-008-11-16; REGON 290 022 092

 

UZASADNIENIE WYBORU OFERTY

Oferta złożona przez wybranego dostawcę spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w zapytaniu cenowym dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z póź. zm.) oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia.

Wykonawca zaproponował w swojej ofercie:

CENĘ:

SUMARYCZNĄ CENA BRUTTO (wraz z podatkiem w należnej wysokości) 60 639,00 zł

Uzyskał wartość punktową w kryterium CENA: 100,00 pkt

 

Sumaryczna ilość punktów otrzymana przez "PRAMA”: 100,00pkt

 

Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożyli i uzyskali wartość punktową:

 

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

„CENA”

(maksymalna ilość pkt. 100,00)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 100,00)

1.

P.P.U.P. "PRALMA'',
SP. Z O.O.

UL. GÓRNICZA 49A, 25-651 KIELCE

100,00

100,00

2.

F.M.P. ''PRAMAZUT'',
SP. Z O.O.

UL. LOTNICZA 60A, 26-001 MASŁÓW

96,67

96,67

 

Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.

Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.

 

Przewidywany termin podpisania umowy: 10 LISTOPADA 2015r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panem Sławomirem Janiakiem Tel. 43 827 46 95 lub 693 333 150.

 

 

(-) MARIA ANTCZAK

DYREKTOR

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  03‑11‑2015 12:02:53
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  03‑11‑2015 12:02:53
Data ostatniej aktualizacji:
03‑11‑2015 12:06:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie