PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2018 ROK


Nr Sprawy: G.2730.1.2018

Załącznik nr 8

do Regulaminu Zamówień Publicznych

 

Biskupice, dnia 26 Stycznia 2018 r.

 

PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH NA ROK 2018

 

Lp.

Przedmiot zamówienia
(ze wskazaniem czy jest to dostawa, usługa, czy robota budowlana)

Dział merytoryczny

Wartość szacunkowa w euro / zł (netto)

Kod CPV

Planowany tryb udzielenia zamówienia[1]

Planowany termin wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia

1

2

3

4

5

6

7

1

Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 6 000dm3
(od Stycznia 2018r. do 30 Kwietnia 2018r.)

G i O

3 341,18 € /

14 406,15zł

09.13.51.00-5

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Styczeń 2018r.

(procedura wszczęta)

2

Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
(od Lutego 2018r. do 31 Grudnia 2018r.)

T-O

12 919,26 € /   

55 703,97zł

39.22.00.00-0

39.50.00.00-7

33.70.00.00-7

18.40.00.00-3

19.50.00.00-1

39.80.00.00-0

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Styczeń 2018r.

(procedura wszczęta)

3

Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 60 ton

(do Lutego 2018r. do 30 Kwietnia 2018r.)

G i O

4 309,26 € /

18 580,23zł

09.11.14.00-4

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Styczeń 2018r.

(procedura wszczęta)

4

Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 6 000dm3
(od Maja 2018r. do 31 Sierpnia 2018r.)

G i O

3 366,84 € / 

  14 516,79 zł

09.13.51.00-5

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Kwiecień 2018r.

5

Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 90 ton

(do Maja 2018r. do 30 Września 2018r.)

G i O

6 525,81 € /

28 137,34zł

09.11.14.00-4

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Kwiecień 2018r.

 

6

Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
(od 01 Lipca 2018r. do 31 Grudnia 2018r.)

G i O

33 525,07 € /

144 550,03 zł

15.50.00.00-3

15.60.00.00-4

15.81.10.00-6

03.11.00.00-5

03.31.10.00-2

15.80.00.00-6

15.10.00.00-9

15.30.00.00-1

15.40.00.00-2

Art. 69-73 PZP - Zapytanie o cenę 2)

Czerwice 2018r.

7

Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 6 000dm3
(od Września 2018r. do 31 Grudnia 2018r.)

G i O

3 392,69 € /   

14 628,28 zł

09.13.51.00-5

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Sierpień 2018r.

8

Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 60 ton

(do Października 2018r. do 31 Grudnia 2018r.)

G i O

4 375,56 € /

148 866,09 zł

09.11.14.00-4

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Wrzesień 2018r.

 

9

Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
(od 01 Stycznia 2019r. do 31 Grudnia 2019r.)

T-O

10 816,06 € /

46 635,62 zł

33.60.00.00-6

33.10.00.00-1

Art. 4 ust. 8 PZP

Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych

Grudzień 2018r.

10

Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
(od 01 Stycznia 2019r. do 30 Czerwca 2019r.)

G i O

33 910,60 € /

146 212,35 zł

15.50.00.00-3

15.60.00.00-4

15.81.10.00-6

03.11.00.00-5

03.31.10.00-2

15.80.00.00-6

15.10.00.00-9

15.30.00.00-1

15.40.00.00-2

Art. 69-73 PZP - Zapytanie o cenę 2)

Grudzień 2018r.

 

                                                                                    (-) SŁAWOMIR JANIAK

KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO I OBSŁUGI

...............................................................................

(podpis Kierownika Komórki Zamówień Publicznych)

Zatwierdzam plan zamówień publicznych na rok 2018

Biskupice, dnia 26 Stycznia 2018r.

 

                       (-) MAGDALENA ZAWIASA                                                                                       (-) MARIA ANTCZAK

                            GŁÓWNY KSIĘGOWY                                                                                                 DYREKTOR

..................................................................................                                    ..................................................................................

                      (podpis Głównego Księgowego)                                                                       (podpis Kierownika Zamawiającego)

 

 

 

[1])      W przypadku trybów innych, niż przetarg nieograniczony i przetarg ograniczony należy szczegółowo uzasadnić wystąpienie przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu (art. 55 ust. 1, 60b ust. 1, art. 62 ust.1, art. 67 ust.1, art. 70, art. 74 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych)

2)      Powody zastosowania trybu zapytanie o cenę w poz.6 i 10 "Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach"

          1.           Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, którą zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zamówienia w ustalonym okresie;

          2            Produkty podlegające zamówieniu publicznemu są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości - art. 70 ww. ustawy;

          3            Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych może być dostarczona do takiej liczby dostawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania - niemniej niż do pięciu;

          4            Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę dostawy artykułów spożywczych.

 

 

[1])      W przypadku trybów innych, niż przetarg nieograniczony i przetarg ograniczony należy szczegółowo uzasadnić wystąpienie przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu (art. 55 ust. 1, 60b ust. 1, art. 62 ust.1, art. 67 ust.1, art. 70, art. 74 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych)

2)      Powody zastosowania trybu zapytanie o cenę w poz.6 i 10 "Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach"

          1.           Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, którą zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zamówienia w ustalonym okresie;

          2            Produkty podlegające zamówieniu publicznemu są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości - art. 70 ww. ustawy;

          3            Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych może być dostarczona do takiej liczby dostawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania - niemniej niż do pięciu;

          4            Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę dostawy artykułów spożywczych.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
822KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak , w dniu:  23‑01‑2018 14:14:07
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  23‑01‑2018 14:14:07
Data ostatniej aktualizacji:
30‑01‑2018 11:13:33
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie