ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - DOSTAWY SPRZĘTU DO WALKI Z EPIDEMIĄ COVID-19, STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ IZOLACYJNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH W RAMACH PROJEKTU PN. „ŁÓDZKIE POMAGA”


Alternatywny tekst z opisem obrazu.Alternatywny tekst z opisem obrazu.Alternatywny tekst z opisem obrazu.

Projekt pn. „Łódzkie pomaga” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020

 

Biskupice, 12 listopada 2020r.

Numer sprawy: ZP.2711.8.2020

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, że:

w zapytaniu cenowym dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 ust 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (T.J. z 27.09.2019r, Dz. U. z 2019r. poz. 1843)  rozstrzygniętym w dniu 10 LISTOPADA 2020 R. – w sprawie:

DOSTAWY  SPRZĘTU DO WALKI Z EPIDEMIĄ COVID-19, STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ IZOLACYJNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH W RAMACH PROJEKTU PN. „ŁÓDZKIE POMAGA”

nr sprawy ZP.2711.8.2020,

33192150-8 Łóżka terapeutyczne

33192000-2 Meble medyczne

33192100-3 Łóżka do użytku medycznego

33100000-1 Urządzenia medyczne

33192300-5 Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

33191000-5  Urządzenia sterylizujące, dezynfekujące i higieniczne

39512000-4 Bielizna pościelowa

39512100-5 Prześcieradła

 

Zamówienie realizowane jest  w ramach projektu grantowego dla Domów Pomocy Społecznej w walce z epidemią COVID-19 pn. „Łódzkie pomaga” Nr POWR.02.08.00-00-0102/20 finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 2 –Formularz cenowy  do SIWZ)

1.            DOKONAŁ WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT ZŁOŻONYCH PRZEZ:

  1. CZĘŚĆ NR 1 – ŁÓŻKA I ARTYKUŁY MEDYCZNE

HURTOWNIA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO MEDYK ERKA S.C.

UL. PARTYZANTÓW 16A; 98-200 SIERADZ

NIP  827 226 72 30

„ROLTOM” S.C.  S. TOMASZEWSKI J. TOMASZEWSKI

Wartość brutto oferty: 54 520,57 zł.

Wartość punktowa w kryterium CENA: 100pkt.

  1. CZĘŚĆ NR 2 – ARTYKUŁY NIEMEDYCZNE

”BLIXEN” DOTOTA MICHALAK

UL. ŁAGIEWNICKA 101A/7; 91-855 ŁÓDŹ

NIP  726 106 68 75

 

Wartość brutto oferty: 13 937,93 zł.

Wartość punktowa w kryterium CENA: 100pkt.

UZASADNIENIE

Oferty złożone przez wybranych Wykonawców spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami do ww. dokumentów oraz kwoty zaproponowane przez oferentów mieszczą się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferty uzyskały najbardziej korzystne wyniki punktowe w kryteriach ocen złożonych ofert.

 

Oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne złożyło 2 Wykonawców  i uzyskali wartość punktową:

 

CZĘŚĆ NR

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

„CENA”

(maksymalna ilość pkt. 100,00)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 100,00)

1

1

„BLIXEN” DOROTA MICHALAK

 UL. ŁAGIEWNICKA 101A/7; 91-855 ŁÓDŹ,

79,65

79,65

2

HURTOWNIA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO MEDYK ERKA S.C.

UL. PARTYZANTÓW 16A; 98-200 SIERADZ

100,00

100,00

2

1

„BLIXEN” DOROTA MICHALAK

 UL. ŁAGIEWNICKA 101A/7; 91-855 ŁÓDŹ,

100,00

100,00

 

Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.

Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie  została odrzucona  żadna oferta.

 

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty i proponujemy termin podpisania umowy: na 20 listopada  2020r.

W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Anną Marciniak  (Tel. 43 827 46 95).

 (-)SŁAWOMIR JANIAK

DYREKTOR

 

 

______________________________________________

/podpis przedstawiciela Zamawiającego/

 

Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Szymala , w dniu:  12‑11‑2020 10:23:10
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  12‑11‑2020 10:23:10
Data ostatniej aktualizacji:
12‑11‑2020 10:38:28
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive